Wednesday, July 3, 2013

Blogger famous amos!


assalamualaikum : )


  Wokeh! hari aku nak cerita sedikit pasal senarai beberapa blog yang aku suka baca. Boleh dikatakan aku memang kerap meluangkan masa aku untuk terjah blog-blog ini. Bukan apa, cuma entri-entri yang ditulis oleh para blogger yang famous amos ni best-best. 

 Percayalah korang mesti akan singgah lagi blog-blog ni kalau sekali dah terjah hehe..Kiranya aku memang tertunggu-tunggulah nak baca entri mereka yang seterusnya. Selain daripada suka-suka masa blogwalking ni. Dapat jugalah aku tambah ilmu di dada hehe..

         So, Let's check it out! :


Doktor yang bijak, cute, lagi famous ni!





Artis baru yang famous, cantik & stailo!





Gadis molek, anggun, & famous with a big heart!





mama cute, famous plus adorable!





Blogger famous, menarik & tertarik hehe!





blogger yang famous, smart, & gila-gila!





Mama muda yang cute, famous & sporting!






Blogger triple cute, with high spirit, & famous!





Heroin Dunia Lola yang cute, famous & attractive!






ha! blog ni biasa2 aja. tak dapat la label 'famous' macam blog2 kat atas tu.
sbb ni blog aku la haha. nak singgah mai la. tak mau tak pa.
ha! kan dah kuar logat kedoh dia. haha. tapi aku bukan orang utara na.
aku dak shah alam aje! blajaq ja kat utara sana. *peace no war.


alright! singgah tau kat blog2 terbaik ni. 
SELAMAT BERBLOGWALKING SEMUA: )


* masnayli official blog~

4 comments: